Support en service desk
Je software oplossing is gebouwd en staat live, en dan? Wij bieden na een ontwikkelingstraject ondersteuningsopties aan, aangepast aan jouw software om updates uit te voeren en eventueel problemen in de toekomst snel op te kunnen lossen.
Service desk
Een service desk is de plek waar opdrachtgevers hulp kunnen vragen voor de applicatie die eerder gebouwd is. Ongeacht het type hulp dat wordt geboden door ons, is het doel van onze service desk om de opdrachtgever tijdig, hoogwaardige service te bieden.
Wolfpack koppelt Jira Service Desk aan Jira om een gebruiksvriendelijke optie aan te bieden voor opdrachtgevers om support aanvragen in te schieten. Contractuele afspraken omtrent responstijden worden ingesteld om zo developers middels alerts tijdig te attenderen op nieuwe tickets.
Support tickets
De opdrachtgever kan van elk support ticket op elk mogelijk moment de voortgang inzien. Middels comments kan overlegd worden met developers en meer toelichting gegeven worden. Buiten Jira Service Desk is Wolfpack telefonisch te bereiken. Daarnaast zijn de functionaliteiten van service desk ook te implementeren in de applicatie van de opdrachtgever, zodat verzoeken of bugs via het eigen systeem kunnen worden gedeeld.
Ondersteuning na projectontwikkeling
Als je ondersteuning nodig hebt nadat de projectontwikkeling is afgerond, is onze software ondersteuning handig om eenvoudige functies toe te laten voegen en een gezonde applicatie te behouden. Elke applicatie vereist updates, kleine verbeteringen of een snelle bugfix als iets niet werkt.
CONTINUE ONDERHOUD
Software slaapt nooit. Wolfpack kan de software van je bedrijf regelmatig up-to-date houden, beveiligingsfouten voorkomen en de weg vrijmaken voor nieuwe functies.
NIEUWE FEATURES
Na livegang zullen je gebruikers en belanghebbenden waarschijnlijk functie verzoeken hebben, Wolfpack helpt bij het gemakkelijk implementeren van nieuwe productfuncties.
BUG FIXING
Vertrouw op Wolfpack om bugs efficiënt en snel op te lossen.